Hansya Amie .
Segmen : "Jom Tambah Followers!"
7/04/16 - 10:37 PTG - 4 comments

Hai semua warga bloggers. Malam ni hanis join satu segmen menarik sangat, iaitu Segmen : Jom Tambah Followers! 

Jom join ramai-ramai, syarat/langkah nak join pon simple sahaja . 


KLIK BANNER KALAU NAK JOIN



Ok Ok, dekat sini hanis senaraikan lima tips atau cara untuk tambah followers dengan mudah *pada pendapat hanis lah ea. hihi


  Setiap blogger harus pastikan mereka mempunyai kotak follow macam hanis punya tu *haha. Senang kalau nak follow macam tu.


 Rajin-rajinkan diri untuk berblogwalking dan follow blog blogger lain, jangan lupa tinggalkan jejak dekat chatbox atau komen.


 Sentiasa join giveaway-giveaway dan segmen daripada blogger lain, join segmen tambah followers macam ni lagi bagus. hihi


Boleh anjurkan giveaway atau segmen sendiri *cara ni mujarab tau. haha.. dapat tingkatkan followers dengan cepat dan mendadak jugak.


 Ringankan jari-jari anda semua untuk mempromotekan blog masing-masing dalam facebook fanpage, twitter, instagram dan sebagainya. Boleh letak link blog dekat situ, maybe akan ade yang follow. Yakin , pasti ada!




Ok Ok. itu semua pendapat hanis ea, kalau ade yang tak suka atau tak setuju, hanis mintak maaf ea. Semua orang ada pendapat masing-masing dan berbeza kannn. So kita boleh saling melengkapi antara satu sama lain, bagi bloggers lah ya. haha.. Ok Ok,.\

Last but not least, jom kita join segmen ni beramai-ramai, kasi meriah lagi sambil-sambil tu followers kita akan meningkat. yeayy.

Assalamualaikum





















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang